Friday, October 30, 2009

b0sAn tAhap dewa=]


Assalamualaikum;

ok fine,ni first tyme aku mencuba buat blog nih..
im nur zafirah mohd zin,school at smks 18(tak tahu lantak kau),be the cutest in the family..
ehm maybe in the whole world-,-wakaka.
ok just that.wait!birthday aku 7 novie 09..ngeh3

Name pendek aku Pya,boleh panggil suka hati asal bukan nama2 yang liar-,-(bak kate neb)

aku tak tahu kenapa,kadang2 aku rasa macam blog ni boleh jadi tempat luahan perasaan aku.
yela.sape je boleh jadi tempat aku sembur kemarahan?
nak harap kawan2 bukan selalu dia orang boleh tahan.silap hari bulan mau aku sembur kat datin(ok tak berani)uhuk..


minggu depan birthday aku...uhh exited nyee.
blueek mane aku pernah sambut betul2.just happy coz jamuan kelas aku pun ada buat jugak.yeay.ada kek pulak tuh.brrr(ala2 iklan coca cola)^^ geli aku bila safwan buat mende tuh.ehe..


i think this week would be the sucks week ever..
mood tiba2 macam taik,member buat hal sikit dah nak bunuh diri..haha.bapak over!!
tapi aku rasa memang patut pun, tiba2 rasa macam semua orang jauh dari aku.
tak tahu sama ada disengajakan atau tidak.i feel really worse,perrh benci gilaa.nangis tak pasal2.
aku rasa aku dah jadi budak cengeng baru baru ni.tak kan lah berjangkit dengan Abbas yang baru lahir tuh?adui2.

sometimes i think i want to forget everything,friend and starts new day.tapi bila fikir balik,
"gila kau!!"
takkan aku boleh hidup tanpa dia orang.gila doe..jadi zombie aku macam tu.



p/s:for you all information,pic tu muka aku masa darjah enam dulu,
but naik high school,yela,mesti tensen..so berkerut skit skunk^^



2 comments: