Friday, October 30, 2009

rindU kembAli..

i lap you Mr. S


when i was standard three,
there was a boy who made me melt like a hot cheese..perrh.
he's not so handsome,but i dont have any idea why i still liked him until now.
its already 7 years maa~^^

aku masa sekolah rendah dulu tak adalah lawa sangat.
sakai gilaa,jauh beza dari sekarang.aha.
masa raya dulu2 aku pernah bagi kad raya kat dia.
tulisan masa tu,masyaAllah,sumpah wa cakap sama lu.buruk glaa.
tapi itu lah kenangan aku.harap dia simpan lagi kad raya tu^^
dulu orang ejek dia monyet.aku takk faham kalau dia ada iras2 binatang tu.tapi aku tak ambil peduli tu semua.hati dah suka .ceewah pya.

after a years,ingatan aku kat dia makin pupus.tiba2 terjojol muka adik dia kat sekolah aku..adoyai..itulah kan,jodoh tak kemana^^
so untuk awak yang saya minati..
aku tak tahu kenapa.aku try untuk clorox muka kau dari hati aku.
tapi macam dah melekat pulak.


aku cuma harap kita boleh jumpa suatu hari nanti sebab en,aku rasa ni jodoh..
cepatlah muncul.
penat aku nak delete mamat2 jambu kat luar sana sebab kau tahu tak..aha

adios^^

2 comments:

  1. mane nama keturunan medex ko kat bwh tu..
    tu trademark aq kowt..(™)
    arios<3

    ReplyDelete
  2. eleh
    yelaaa.nnti aku tulis
    nk jugak^^

    ReplyDelete