Saturday, November 14, 2009

indAhnyE rAyekuh :]


sapelah kerjekan kau ni sameer^^



time ni aku beraya kat kampung..sg haji dorani..
g lah tanya budak2 homestay,
kompem diorang tahu^^
kanak2 comel di sebelah aku tu ialah cousin aku..
sameer wahnan,ayah dia cari nama tu nun jauh sampai kat pakistan.aha.
nakal dia masyaallah,tak dapat aku nak gambarkan.
budak ni pantang nampak makanan secara automatiknya
dia akan jadi liar gilaa..haha

sameer,kau ikut perangai siapa ni haa..
[untuk pengetahuan semua,dia baru saja menghentakkan kepalanya ke dinding]
benjol dikepalanya jek dah menunjukkan kenakalan cousin aku nih..
mak dia cerita time dulu2 dia pernah minum minyak hijau dua kali,
gigit pampers sampai terkoyak tak terkira,
pecahkan pinggan mangkuk nak dekat seploh kali..
perhh,leh masuk record maa..
"kanak2 hyperactive termuda"
wakaka~
apa2 pun,i love you sameer =p

No comments:

Post a Comment