Monday, November 16, 2009

Diet tymE!!

disuatu petang yang redup lagi mendung tadi,

pya pergi joging..

ramai kate aku makin berisi..
tak boleh jadi!
"pya,jangan kecewakan peminat2 kau.."
perhh..

aku risau gilaa lah,
so aku meredah je r hujan renyai
(bg sape2 yg tahu cuaca dunia je)
time tgah excited memulakan langkah,
tibe2 kak syu menyapa aku..

for your information,
dalam tujuh tahun aku menetap kat cni,
itu first time aku terserempak dengan k.syu..
apesal kalian lembap sangat?
tu ex senior aku lah..-,-

perbualan start bile....
sila pandang ke atas:

K.syu:zhaf kau ke tu?!

Pya cute:eh kak syu..yela takkan zirafah kot
(membalas dengan senyuman sinis)

K.syu:(dia dah wat muka)kau tak pergi sekolah ke?

Pya cute:sekolah kite dah lameee habis kak-,-

tengkuk aku dah lenguh merujuk kepada ketinggian rumah dia.
aku pun meneruskan r operasi menguruskan badan.
bila hujan reda and secara automatiknya otak aku kembali interpret..
"abes tu dia tak pergi sekolah ke??"
ceh,dia yang ponteng-,-

p/s:segala tambahan adalah palsu belaka.siapa percaya sila makan panadol lima biji untuk meneutralkan otak anda kembali^^


bila dah sampai rumah,
"tak kurus pun??!"
haha,ceteknye akal kau pya..
ok,itu gurauan..
diingatkan sekali lagi,ITU GURAUAN!

goodbye fans..
salam^^




2 comments: