Saturday, November 14, 2009

3 hAmzah 4 EvA..

friend till the end<3


the coolest teacher ever^^



The Childish 3 Hamzah^^



Tanggal pukul 2 petang tadi,
tamatlah jamuan kelas 3 Hamzah 2009..
aku rasa ni lah jamuan kelas aku yang terhebat pernah aku enjoy.
wakaka~
dengan cikgu Ashraq yang sempoi habis,kehadiran Puan Fazia yang menceriakan lagi jamuan kelas kitorang yang havoc gilaa.and kerenah kawan2 yang aku sayang sangat2=p

kitorang start dalam pukul 11.00 pagi.sebelum tu aku and mr ashraq pergi kat Pasaraya Hero untuk beli air..nampak macam anak dan bapak siot.serius gua tak tipu.comel gilalah.ahaha
jadi pengerusi memang penat nak mati.
nasib baik ada Shiro, Zut and Syaz tolong aku handlekan ceremony tuh.
kitorang ada event tukar2 hadiah jugak. and aku dengan malangnya dapat hadiah dari Zapir.
huaa~
dia just bagi kristal berukir perkataan Happy Birthday kat citu.dia patutnye bagi dua hadiah kat aku..
kedekut punye pasal,satu je aku dapat-,-
nasib baik lawa.
kalau tak aku baling kasut kat dia.

ada gak event anugerah and game pecahkan belon.
group aku menang nombor 1!yeyey.
Tapi mane adiah dia??
kurang ajo,siapa yang selfish sangat ni?

last event,kitorang buat sesi bergambar,kesian bro kfc tu kitorang buli ntuk ambik pix kitorang.hahaha
yang pastinya,tiba2 aje aku rasa sayang sangat untuk tinggalkan doirang semua tak kira bos or girl..taun depan maybe tak semua ada lagi kat 18.
takpe korang,jangan tunggu aku...
aku okey je kat sini.hua2..

neway,all 3 Hamzah will always in my mind.
thanx for the memories.muah3!x)



No comments:

Post a Comment