Monday, November 16, 2009

impian tercapai^^

Assalamualaikum warahmatullah^^
jawab jangan tak jawab..

semalam aku pegi tengok wayang dekat Tropicana City,
bunyi dia macam cedap menjilat jari je kan?uhuk..

disebabkan ketagih gila nak tengok wayang,
aku terpaksa jadi kuli kat rumah untuk sehari demi mintak sponsor kat along aku.

"pya harap bersabar,anda ialah mangsa kekejaman seorang kakak.."


kat sane aku dapat tengok 2012,filem yang aku nanti2 kan sepanjang 15 tahun..ohoho
(ni cite tahun 1994 ke??)
mat saleh ni berani betol lah mencabar kuasa tuhan..
ape dia orang fikir kiamat boleh selamat ke?
konfiden gilaa-,-

tyme kat dalam panggung,tibe2 aku diserang penyakit mengejut..
nak terkucil gilaa,
dah la dalam tu sejuk nak mati..=p
naik frost aku dibuatnye..

then after movie tu
tanpe menoleh kebelakang aku terus buka langkah..
menolak sape2 je yang menghalang laluan aku,
cian mamat cina yang terkena sepak terajang aku..


aku bet mesti diorang kate..
"manyak cilaka itu pelempuan..!!"


or bagi cina tua,
"haiyoo,mau kasi wa mati kaa.."



dan saya pasti majoriti yang berkata:
"comel punye pasal,sepak muka waa pun ta kesah..^^"


wakaka,itu aku pasti~



aku tak dapat bayangkan muka aku tengah menahan buang air,
mak aku kate ok jee
amek hati lah tu-,-
yang buat aku jadi hotnye tyme gua dah masuk toilet..

time tu aku rasa dunia ini ana yang punya..haha!
then cuba teka apa berlaku??


paip tak ade-,-
tapi tisu bergulung2 ade,

siot!aku nak basuh pakai ape doe??!
@%$&*

eyt pya jangan mencarut,ko kan budak kaa..
cehh~

aku terus arr melalak kt kakak aku kat luar..
suwoh amek import air dari sinki,
peduli ape orang cakap.
asal aku jadik pembersih...
kih kih.


bedstory end...^^

lagi sekali,SALAM 1 MALAYSIA!!




No comments:

Post a Comment