Saturday, November 14, 2009

i l0ve y0u all medExs..

meracau keseorangan^^



ekceli kitorang tgh tawar-menawar dengan kkk
kaunter nih spy kurangkan tiket wayang kitorang-,-



kenangan ni memang bermakna bagi aku.
even medex2 semuanya,kena terimalah tu semua cousin aku,haha


Assalamualaikum..
tak tahu kenapa baru2 ni aku sangat gemar untuk download pix2 aku.wakaka
excited lah katekan.
kali ni aku nak bercerita about my tour in Pavillion.aha
setiap kali aku nak keluar shopping,cousin2 aku nih suka sangat lah nak menyelit..macam tak boleh hidup tanpa aku je.waa
but i still love u all very much!

baru2 ni.kitorang pergi klcc untuk tengok wayang.
first sekali ingat nak pergi dengan kakak aku,husna.
tapi bile berita ni sampai kat qiela ngekngok,
excited gilaa dia then tros contact cousin aku yang lain ikut same..
sis aku pun terpaksa tinggal rumah.
haha cian kak una =p

kat sana kitorang just dapat shopping sikit2,
beli beg aku and then g tengok wayang..
title dia Pandorum.
macam ni kot ejaan dia.uhuk.
cerita dia memang serius buat aku kencing manis..
pasal zombi yang laju gila tahap cipan and meratah manusia.
aku just mampu tutup muka aku dengan kotak popcorn jew,
sambil menggeletar kesejukan..brrr!


sebelum kiteorang keluar rumah amil,
darah aku dah mendidih bile kitorang tak ada transport nak keluar.
berhias aje over.
biela pun mulalah contact semua simpanan yang dia ada as transport kitorang,haha

akhirnye naek teksi jee -,-

sekian pidato sayee...






2 comments:

  1. end of year..
    sume golongan medex serbu klcc..
    baru gempak..
    tunggu Sijil Pembawa Maut (SPM) abis..YES!!
    tunggu aq!!
    arios<3

    ReplyDelete